torsdag 20 november 2008

Aqua Flash Bronzer

Kan tycka att det hör årstiden till med en blekare hud, men ibland känner man sig så jäkla vit och hemsk att brun-utan-sol är ett måste :) En av mina stora favoriter inom genren är Lancôme Aqua Flash Bronzer. Den är som ett färgat kastanjevatten som man applicerar med en bomullstuss och den stora fördelen med detta är att man med en gång ser vart man har applicerat, så risken för ett fläckigt resultat blir betydligt mindre. Färgen blir dessutom riktigt bra, naturlig!

Däremot var jag inte riktigt lika imponerad första gången jag testade den. Tyckte jag såg flammig och orange ut, men gav den ändå en ny chans samma kväll. Och då blev det riktigt bra! Så går man direkt från vinterblek hy till brun-utan-sol, så kan det nog behövas fler än en omgång innan det blir bra. Ett annat stort plus med Aqua Flash Bronzer är att den är oljefri, vilket gör att den passar även för en hy som lätt får finnar.


Lancôme Aqua Flash Bronzer, 270 kr

2 kommentarer:

  1. Sv. Det är verkligen INTE kul att vara arbetslös. USch usch!
    Vart jobbar du just nu?

    SvaraRadera
  2. Sv. Ahaaa okej, nej trivs man inte så blir det bara en pina att gå dit och må dåligt =S Hehe men kanske inte var så bra med tanke på hur situationen ser ut just nu med jobb. Hemskt.
    Vad jobbade du med där?

    Här i Gbg har jag sökt jobb nu sen 11:e september =S och fått ett napp på Guldfynd och varit på 2 intervjuer i Partille och Kungsgatan och nu på Backaplan haha =P sjukt. Men detta är bara över jul, men det är ju ändå pengar.

    Har du börjat söka något redan nu??

    SvaraRadera